Kaip pirkti

Apsiprekinti PoshStar yra visiškai paprasta. Žemiau pateikiame instrukciją, kaip viską atlikti.

1. Radę patikusią prekę, pasirinkite dydį, norimą kiekį ir spauskite juodą mygtuko simbolį „PRIDĖTI Į KREPŠELĮ“.

2. Pridėjus prekę į krepšelį, atsiranda lentelė. Jei norite išsirinkti dar ką nors, galite toliau naršyti po parduotuvę. Tiesiog spauskite „Tęsti apsipirkimą“, o pasirinkta prekė liks ,,Prekių krepšelio“ atmintyje. Į krepšelį galite dėti tiek prekių, kiek tik norite. Kai jau manysite, jog šiam kartui pakaks, spauskite ekrano dešinėje viršutinėje pusėje esantį ,,Prekių krepšelio“ simbolį ir pateksite atgal į savo ,,Prekių krepšelį“.

3. Teks prisijungti prie savo PoshStar vartotojo sąskaitos. Jei tokios dar neturite, prisiregistruokite.

4. Prisijungę ir patekę į savo ,,Prekių krepšelį“, patikrinkite, ar visos prekės ir jų kiekiai yra krepšelyje. Jei viskas gerai, spauskite mygtuko simbolį „PRISTATYMAS“.

5. Dabar jau galite įvesti savo namų adresą, kuris išliks sistemos atmintyje. Todėl kitą kartą jo iš naujo vesti nebereikės, nebent norėsite siųsti pirkinį kitu adresu. Kartu pasirinkite prekių pristatymo būdą. O jei norėsite kažką pasakyti ar tiesiog pasisveikinti su PoshStar kolektyvu – tai galėsite padaryti tiesiog įvedę papildomą informaciją apačioje. Kai jau viską baigsite, spauskite ant simbolio „PATVIRTINIMAS“.

6. Siūlome dar kartą viską pasitikrinti ir, jei viskas taip, kaip norite ir kaip reikia, spauskite mygtuko simbolį „PATVIRTINTI UŽSAKYMĄ“.

7. Paskutinis etapas, kuriame jau galite atlikti apmokėjimą. Čia galite pasirinkti net kitą šalį (jei esate ne Lietuvoje). PoshStar siūlo pasirinkti iš kelių apmokėjimo būdų. Galite apmokėti per el. bankininkystę, atlikę bankinį pavedimą ar tiesiog grynaisiais (Maxima, Rkiosk ir Lietuvos spaudos kioskuose ar Perlo terminaluose).

8. Jei mokėsite per el. bankininkystę, PoshStar gaus patvirtinimą apie apmokėjimą jau tą pačią dieną ir galės pradėti ruošti Jūsų užsakymą iš karto. Jei mokėsite grynaisiais ar bankiniu pavedimu, PoshStar patvirtinimą apie apmokėjimą gaus šiek tiek vėliau. Tai gali užtrukti 1-3 dienas (priklausomai kurį apmokėjimo būdą būsite pasirinkę).

Įgyvendinant Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo (AGS) bei Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo (EGS) Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą - http://ec.europa.eu/odr/, kuri pradėjo veikti 2016 m. vasario 15 d.

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai * (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/

* - Ar kitoms alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo institucijos pagal jų kompetenciją: Lietuvos bankui, Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai, Valstybinei kainų ir energetikos kontrolės komisijai, Valstybinei energetikos inspekcijai prie Energetikos ministerijos, Lietuvos advokatūros advokatų tarybai ar jos sudarytam organui (kol kas nenotifikuota institucija Europos Komisija) (Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 22 straipsnis).